Všeobecné informácie

Click2claim

Doprava

Letecká doprava: Letové časy a letový poriadok určuje letecká spoločnosť, naša CK nemôže nijako ovplyvniť letový čas, ani prípadné meškanie. Na základe zmluvy o leteckej preprave si letecká spoločnosť vyhradzuje právo na zmeny časov odletu, letový plán, typ lietadla, prípadne môže byť zastúpená inou leteckou spoločnosťou. Tieto zmeny nedávajú zákazníkovi právo odstúpiť od zmluvy. Našou snahou je však zabezpečiť lety počas dňa. Počas letnej sezóny je silný letový prevoz a dochádza k preplneniu vzdušného priestoru , čo môže mať za následok meškania letu. V prípade, že dôjde k nečerpaniu nejakej služby, posunu začiatku služby v dôvodu meškania leteckej dopravy, CK nenesie zodpovednosť a neposkytuje náhradu.

Na letisko je potrebné sa dostaviť minimálne 2 hodiny pred odletom. Poškodenie alebo stratu batožiny pri leteckej doprave treba oznámiť ihneď na letisku na oddelení reklamácii, čo je v plnej kompetencii leteckej spoločnosti.

Z letiska do Vašej ubytovacej kapacity, ako aj na ceste späť, je pre Vás zabezpečený transfer delegátom alebo šoférom.

Informácie o odchodoch si nájdu klienti na informačnej tabuli v ubytovacom zariadení, poskytne im ich delegát najneskôr deň pred odchodom.

Do celkového počtu dní sa započítavajú aj prvý a posledný deň, ktoré sú určené na prepravu.

Autobusovú dopravu zabezpečujeme so zmluvným prepravcom, ktorého autobusy aj spĺňajú medzinárodné štandardy.

Všetky autobusy sú vybavené klimatizáciou, audio/videom, kávovarom, individuálnym osvetlením, sklopnými sedadlami. Vzhľadom na neočakávané okolnosti (ako napríklad počasie, čakanie na hraničných prechodoch, technické problémy a pod.) môže dôjsť k predĺženiu plánovanej doby prepravy a posunutiu časov odchodov a príchodov.

Nástupné miesta budú obsluhované pri minimálnom počte 15 účastníkov v danom nástupnom mieste. V prípade, že daný počet nebude dodržaný, má cestovná kancelária právo zmeniť, resp. zrušiť miesto nástupu, a to i v krátkej dobe pred odchodom zájazdu. Klientom bude ponúknuté náhradné miesto nástupu. Prípadná zmena dopravcu, typu autobusu, času odchodov, trasy, neoprávňuje zákazníka k zrušeniu zájazdu a uplatňovaniu si akýchkoľvek nárokov voči CK.

Pri kúpe autobusového zájazdu je možné si zakúpiť miestenku na konkrétne miesto v autobuse. Číslovanie sedadiel je rozdielne podľa typu a veľkosti autobusu, preto sa číslo svojho sedadla dozvie cestujúci pri nástupe do autobusu. Každé vozidlo má určitý batožinový priestor, preto batožinový limit na osobu je maximálne 15 kg na osobu. Trasy a nástupné miesta autobusov môžu byť upravené v závislosti od počtu klientov.

V prípade zmeškania odchodu autobusu do miesta pobytu klienta zo SR, klient nemá nárok na refundáciu ceny zájazdu.

Individuálna doprava – Klient si zabezpečí sám druh dopravy, sám sa dostaví v daný deň do vybraného a zaplateného ubytovacieho zariadenia a informuje pobytového delegáta o svojom príchode. V deň odchodu uvoľní ubytovaciu kapacitu v stanovený čas určený delegátom, prípadne určenom na pobytovom poukaze. 

Naša CK Vám poskytne všetky potrebné informácie potrebné pred cestou.

Ubytovanie

Ubytovanie v našich kapacitách sa uskutočňuje podľa medzinárodných štandardov obvykle po 14:00, uvoľňovanie izieb v deň odchodu je možné najneskôr do 10.00, vždy podľa informácii, ktoré sú uvedené na informačnej tabuli. Kapacity rozdeľujú majitelia daných ubytovacích zariadení, preto CK nemôže ovplyvniť prideľovanie izieb. 

Preto negarantujeme splnenie Vašich požiadaviek ako napríklad konkrétna izba, izby vedľa seba, izba na vyššom alebo nižšom poschodí, výhľad na more, bazén a podobne. Tieto požiadavky sú neplatené a v prípade možností, sa im budeme snažiť v plnej miere vyhovieť.

V Bulharsku sú podmienky a kritériá na kategorizáciu hotelov odlišné od kategorizácie na Slovensku, preto sa oficiálne hodnotenie môže líšiť od toho nášho. Kategorizácia uvedená na našej stránke je hodnotená podľa našich štandardov, nižšie je uvedená oficiálna kategorizácia.

Väčšina našich kapacít sú 2-lôžkové izby s možnosťou jednej prístelky. Prístelka môže byť pevné lôžko, rozťahovacia posteľ alebo rozťahovací gauč. 

Ubytovanie v apartmánoch sa skladá z dvoch miestností, minimálne 4 základných lôžok, jednej prístelky a základným kuchynským vybavením. 

Na našej stránke nájdete ilustračné fotografie, izby (apartmány) sa môžu mierne líšiť napríklad veľkosťou, farbou stien, vybavenie izieb uvedené v popise je však vždy rovnaké.

Počet slnečníkov a lehátok v hoteloch pri bazéne je nižší ako kapacita hotela. 

Počas pobytu môže dôjsť k výpadkom televízneho vysielania, Wi-Fi pripojenia, CK nemá možnosť ovplyvniť jeho bezproblémové fungovanie.

K prímorským letoviskám patrí aj hmyz  ako napríklad komáre, muchy a chrobáky. CK nenesie zodpovednosť za možný výskyt hmyzu.

Primorsko je letná destinácia spojená aj s bohatým nočným životom, preto naša CK nemôže garantovať úplný pokoj. V Primorsku je voda pitná, napriek tomu odporúčame si vodu na pitie kupovať.

Stravovanie

V našej ponuke nájdete ubytovacie kapacity, ktoré sú bez stravy alebo s raňajkami. Naša cestovná kancelária ponúka aj možnosť dokúpenia si obedov alebo večerí (fotografie sú ilustračné). Spôsob stravovania je uvedený v popise každého ubytovacieho zariadenia. 

Raňajky sú zvyčajne podávané formou bufetu. Ide o samoobslužný typ stravovania s výberom teplých a studených nápojov. V každej reštaurácii platí zákaz vynášania jedál a nápojov. Raňajky začínajú druhým dňom pobytu a končia posledný deň. V prípade skorého odletu sú poskytované suché balíčky. 

Večere sú podávané formou menu, prípadne samoobslužného bufetu pozostávajúceho z viacerých druhov jedál. Nápoje sú za poplatok.

More a  pláže

Pri každej ubytovacej kapacite sa snažíme napísať, čo najpresnejšie vzdialenosť od pláže.

Pláže sú verejne prístupné. Ležadlá, slnečníky a čistotu na pláži  zabezpečujú súkromné firmy, naša CK nenesie zodpovednosť za čistotu, počet lehátok a slnečníkov a ich cenu.

Naša CK žiadnu zodpovednosť za nepriaznivé  počasie, ktoré môže mať za následok výskyt morských prúdov, vĺn, medúz, či nánosy rias.

Doklady a  cennosti

Oficiálna mena v Bulharsku je Lev. Odporúčame si peniaze meniť iba v bankách, prípadne v zmenárňach odporučených delegátom. Pozornosť treba venovať aj cennostiam a dokladom, väčšina našich kapacít ponúka trezor za poplatok, ktoré odporúčame využívať, nakoľko naša cestovná kancelária ani majitelia ubytovacej kapacity nenesú zodpovednosť za veci uložené na izbe. 

Delegát

V Primorsku sa o Vás postará náš slovensky hovoriaci delegát Žoro. Zoznámi Vás s prostredím, poskytovanými službami, možnosťami fakultatívnych výletov a zodpovie Vaše prípadné otázky.

Odporúčame Vám chodiť na jeho pravidelné informačné stretnutia, prípadne navštíviť našu kanceláriu v Primorsku (oproti kostolu). V nutnom prípade sa môžete naňho obrátiť aj telefonicky.

Voucher

Približne 7 dní pred odchodom po plnej úhrade sumy zájazdu dostanete e-mailom, prípadne poštou pokyny na cestu s uvedenými časmi odletu a príletu (pri individuálnej doprave budú uvedené predpokladané časy možnosti ubytovania sa), pobytový poukaz (Voucher), poistné kartičky. V prípade zakúpenia zájazdu v dobe kratšej ako 7 dní, dostanete všetky dokumenty pri úhrade zájazdu. V prípade, že ste neuviedli svoju mailovú adresu, budú Vám zaslané poštou.

Doklady potrebné na cestu

Cestovanie do Bulharska je možné na základe platného občianskeho preukazu, alebo pasu platnými minimálne do doby návratu.

Deti bez ohľadu na vek môžu cestovať do Bulharska iba na základe platného pasu.